poniedziałek, 21 maja 2012

Under the bridge


P: Country road take me home. M mówi, że wyglądam jak z rancza, chociaż nie miałam takiego zamiaru. Miało być raczej trochę vintage połączone z pin-up. Lubię sama ingerować w ciuchy więc obcięłam stare dżinsy siostry. Ubrałam je dopiero kilka razy, bo się trochę wstydzę?! Ale muszę zacząć je nosić częściej bo podobają mi się krągłości, które odsłaniają. Gorset z SH za grosze, bo przecież lubię okazję. Sandały! No właśnie pamiętam dramat jaki miałam musząc kupić jakieś, bo żadne mi się nie były dobre bo albo były ładne bez stopy w środku albo niewygodne. Ryłko mnie uratowało. Dziękuję!

M: Znowu prosto i elegancko. Czarne spodenki połączone z granatowym topem i marynarką. Główną rolę grają jednak dodatki. Zdecydowałam się na złoto w różnych kombinacjach: bransoletka połączona z pierścionkiem złoto-zielonym, naszyjnik złoto-granatowo-czerwony oraz mój nowy nabytek: buty w kolorze jasnego, spalonego złota. Wygodne jak kapcie.

P: : Country road take me homeM says that I look like a ranch girl, but I had no such intention. It was supposed to be a little more connected to the vintage pin-upI like to interfere in the  clothes, so I cut my sister's old jeansI wore them only a few times because was a little ashamed! I have to start to wear them more often because I like the curves that are revealedCorset from SH for the buck, because I like the opportunitySandalsExactly how I remember the drama of having to buy some, either they were uncomfortable or looked nice on their own. Ryłko saved me. Thank you!

M:  Again, simple and elegant. Black shorts combined with navy blue top.But theOscar goes to  accessories. I decided on gold in different combinations: bracelet combined with gold-green ringnecklace: gold and blue and red, and my new purchaselight-gold shoes. Comfortable as slippers.



















3 komentarze:

  1. ; o wasze włosy, stylizacje, wszystko ! :O

    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o, mój ulubiony kolor paznokci! U mnie z oranżem ;) Super!

    OdpowiedzUsuń