niedziela, 6 maja 2012

Złote kołnierzyki.

P: W pochmurne, deszczowe dni dużo dziewczyn nosi kalosze. Najczęściej kolorowe i wzorzyste. Ja kaloszę noszę do ogrodu i tak zostanie. Zamiast kaloszy wybrałam więc Melissy. Też są gumowe i potencjalnie ochraniają przed przemoczeniem. Reszta zestawu to sukienka w dżunglę o prostym kroju, będzie idealna na ciepłe, wietrzne dni. Lubię to, że  nie jest obcisła. Legginsy zrobiłam z rajstop odcinając palce. Parka wpasowuje się w deszczowy klimat. A!  Dodatki, złoty kołnierzyk i tygrysi pierścień oraz pomarańczowe paznokcie!  

M: Zbliżają się moje urodziny, noszę więc prezentowe trofea. Koszulka Tideland, bardzo kosmiczna - uprzejmość rodziców. Kołnierzyk She's a Riot, bardzo błyskotliwy, uprzejmość mojej siostry, P. Pierścionek I am, bardzo neonowy, to już moja uprzejmość. 


P: Cloudyrainy days: many girls is wearing overshoesOften very colorful and patterned. I wear rubber boots to the garden and it will stay soInstead of overshoes I chose MelissaThey are rubber and potentially protect from wet. The rest of this set is a jungle dress made by simple cut (will be perfect for a warm, windy days). I like that it is not tightTights leggings done with the fingers cut offParka fits the rainy climate. Oh! Accessories, gold collar and tiger ring and orange nails!

M: My birthday is coming upso I wear gift trophies. Tideland shirt, very cosmic courtesy of my parents. The collar She's a Riot, a very sparkling, courtesy of my sister, P. Ring I am, very neon, courtesy of myself.
















5 komentarzy:

  1. M. fryzura, makijaż+okulary - komibnacja bardzo udana
    -Ka Z.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie nie jest powiedziane że w deszczowe dni wszyscy wskakują w kalosze :D Twoje rozwiązanie też jest logiczne :D Świetną masz sukienkę ! :))
    Koleżance M. chętnie ukradłabym kołnierzyk :D:D:D A z okazji zbliżających się urodzin..... Wielkie Sto Lat dla Ciebie :D
    Świetne zdjęcia.... Super! :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że do krótkiej szyi raczej niewskazane takie kołnierzyki obcisłe, i wysoko usadowione, bo skracają. Dziewczyny polecam wziąć się za stylizowanie modelek, bo macie pomysły, ale same jesteście trochę mało fotogeniczne. Na niektórych fotkach po prostu mam wrażenie, że kupiłyście co modne w sklepie i ubrałyście, cyk, zdjęcie i stylizacja. Nie do końca o to chodzi. Wcale nie-złośliwa :) Pozdro.

    OdpowiedzUsuń