czwartek, 28 czerwca 2012

Kame-Kame-Haaaaa!

P: Łatwiej jest zepsuć niż naprawić. W szafie mamy znalazłam starą wielką dżinsową koszulę. W tej formie nie nadawała się jednak do noszenia. Rękawy ociełam, przymierzyłam. Było lepiej ale przy ramionach sterczało wzięłam wstążkę przewlekłam przez "dziury na ręce", związałam. spoko! Wzorzysty top, dodatki na szyji świetnie się zgrały. Czerwony pasek dla podkreślenia talii. Espadryle z River, szczerze mówiąc zawiodły mnie. Wyglądają tak ładnie, a są tak źle i nietrwale zrobione. Po pierwszych 2 godzinach musiałam je szyć, szkoda. Ps. Ten make up jest dla osób z dużym czołem i małymi oczami. Oczy powiększa, brwi sprawiają wrażenie mniejszego czoła! Polecam :)

M: Moja odpowiedź na polską drużynę na Euro 2012. Zachowałam oczywiście elementy flagi, tę naszą biało-czerwoność. Zestawiłam spódnicę i moim nowym ulubionym t-shirtem. Oraz oczy jak z Mangi! Zasługa P.



P: It is easier to brake than to repair. In the closet I found a great old denim shirt. In this form, however, was not suitable to wear. Cut the sleeves, try it on. Patterned top, accessories on a neck went great with each other. The red belt to emphasize the waist. Espadrilles from River Island, frankly disappointed me. They look so nice but are so poorly done. After the first 2 hours I had to sew them because they broke, too bad. Ps. The make up is for people with a large forehead and small eyes. Eyes are giving the impression of smaller forehead! I recommend :)

M: My reply to the Polish team in the Euro 2012. Preserved elements of the flag, of course, our white-red color. I matched the skirt and my new favorite t-shirt. And eyes like the manga! The contribution of P.

































1 komentarz:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=H_16_5kGh3I&feature=player_embedded

    OdpowiedzUsuń