niedziela, 5 maja 2013

Lordsy, lordziki.

P: Wiosna. Stawiam na kolor!. W końcu mam swoje wymarzone lordsy. Były modne w zeszłym sezonie ale wtedy nie mogłam znależć nic dla siebie, nie te kolory, nie ta jakość, nie ta cena. Te odpowiadały mi w 100% więc weszłam do sklepu, przymierzyłam i kupiłam. Ryłko znów mnie uratowało. Kurtkę wyczaiłam zimą, a czaiłam się na nią od lata.

M: Nadal nie przywykłam do ciepła. Ubieram za dużo, bojąc się, że będzie mi zimno. Tak więc noszę kurtkę non stop, do lordsów zakładam skarpetki. Co zrobić, pewnie za jakiś czas mi to minie. Czuję nadchodzące zmiany, zakładam kolorowe rzeczy, żeby uciec od zimowej melancholii.

P: Spring. Color mode is on! I finally have shoes that i've been dreaming about: loafers. They were fashionable in the last season but then I could not find anything fitting, not the color, not the quality, not the price. These suits me 100% so I went to the store, tried on and bought it. Rylko saved me again. I found this jacket in the winter, but wanted it since the summer and now it is mine! M: Still not used to the warmth. I wear too much and am in constant fear that it will be cold. So I wear a jacket non-stop, socks with loafers.A girl gotta do what girl gotta do. I feel the upcoming changes, I pick colorful clothes to get away from the winter melancholy.

















5 komentarzy:

  1. No dziewczyny... Naprawdę fajnie wyglądacie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Pikowana kurteczka wymiata, a te błyszcące lordsy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie są sirsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tu :) http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://sirsy.files.wordpress.com/2008/06/sirsy_theater.jpg&imgrefurl=http://sirsy.wordpress.com/about/&h=720&w=576&sz=94&tbnid=DmP26IA9kWfo0M:&tbnh=93&tbnw=74&zoom=1&usg=__pq1UNPtPzjmuPql9EAoPEJC4uIs=&docid=ODvRhdKdnIWmpM&sa=X&ei=QtWHUafNCZDasgaiuoHIBQ&ved=0CIgBEPUBMAg&dur=2861

      Usuń