sobota, 14 kwietnia 2012

Tribute to winter

M: Kończy się zimność. Postanowiłam więc po raz ostatni założyć mój gruby i ciepły płaszcz. Takie zaklęcie przyzywające ciepło. Moje własne topienie Marzanny. Niebieska sukienka skontrastowała biel i czerń, "wypychając je" do szafy.


P: Zimą zawsze moje ubrania wypłukują się z koloru. Dominują czernie, szarości i beże. Tak już mam. Gładko zaczesana fryzura w połączeniu z okrągłymi okularami dodają szyku  i elegancji. Płaszcz z sukienką stoją na równoważni z butami i torebką. Tak ubrana czuję się jak diva i wiem, że mogę dużo!


M: Coldness is over. So I decided to put on my thick winter coat one last timeSuch heat summoning spell. My own spring calling. The blue dress contrasted black and white, "pushing them" to the closet.


P: Winter always washes my clothes to the color. Dominated by blacks, grays and beiges. It's my way. Smoothly combed hair, combined with roundglasses, add a chic and elegant. Coat with dress are balanced with shoes and bag. So dressed like a diva, I'm saying: "Yes, I can!".
  

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz